Mandaly na tričkách - podvědomí - vědomí a jak to všechno funguje

29.06.2017 16:43

Něco prožít a na svém vlastním těle pocítit je věc hodně individuální a jak praví moudří:“Zkušenost je nepřenosná“. 

Někteří lidé ji dokáží jen hodně dobře popsat a vylíčit.

 

A protože se mě lidé stále ptají, jak poznají, že ty mandaly na tričkách skutečně a vážně fungují, řekla jsem si, že se pustím do popisu zkušenosti.

 

 

Jak jsem zjistila, že tento motiv „něco dělá“?

Náhodou. Jako jiné mnohé objevy i já na tohle přišla náhodou.

Motiv původně vznikl za jiným účelem. Byl vytvořen pro sérii „Novoročenky pro Konto Bariéry“. A nebyl přijat. 

Takže dlouho ležel jen tak v deskách.

Mně se líbil hodně a kdykoliv jsem se na něj podívala, zlepšil mi vždycky náladu.

A jednoho dne mě prostě napadlo postavit se před zrcadlo a přiložit si motiv na tělo a bylo jasno – motiv půjde na tričko. 

Pod sluníčkem jsem pocítila krásné a příjemné teplíčko, které se začalo rozlévat do celého těla a já se úplně rozzářila a ožila. 

Žluté slunce stimulovalo 3. čakru, která je zároveň označována za centrum energie v těle, za sídlo duše a vědomí sebe sama. 

Žlutá barva je barvou třetí čakry.

 

Musí být člověk nějak speciálně vnímavý, aby vliv mandal na těle pocítil?

 

Mandaly i barvy stimulují tělo a jeho energetický systém automaticky. Na to člověk nemusí být nějak extra citlivý a senzitivní. Prostě se to děje. Ti vnímavější projev stimulace cítí – třeba jako teplo přicházející z motivu do těla.

 

Je možné působení energetických motivů a mandal nějak negovat a potlačit?

 

Ano, je to možné.

  1. Pokud tomu vůbec nevěříte, budete tělu dávat signály, aby působení ignorovalo a blokovalo.

  2. Mohou přijít i nepříjemné pocity. Ty nikdo z nás prostě nechce, protože se očekává okamžitá a blesková úleva a otočka k lepšímu. Nepříjemné pocity mohou kohokoliv okamžitě odradit. Ale je to jinak. 

    I tyto nepříjemné pocity jsou známkou toho, že se něco děje a že všechno funguje. K léčení a uzdravení se vede cesta přes vyléčení křivd, ublíženosti, zklamání a také přes vyléčení pokřivených osobních pohledů a názorů, které máte a jsou postaveny přímo proti vám samotným a životu. Spoustu blábolů v sobě nosíme na téma věk, stáří, peníze, hojnost, role ženy, role muže, mělo by se, nemělo by se, nesmí se, musím....a to všechno se může začít objevovat ve vědomí....Začne se to ve vaší hlavě hlásit o pozornost. Začne vám to dávat najevo, že jak myslíte a cítíte, tak i žijete...začne vám to dávat najevo, čeho se máte zbavit, co opustit a co změnit ve svém vlastním energetickém systému. Energie = myšlenka a názor podložený pocitem, vírou, emocí. A je-li ta emoce „negativní“ - je hustá a těžká. Patří tam i starosti a strach. Některé zdravotní problémy, myšlenky a pocity se vrací, dokud se nevyčistí vše. Je to jako cibule. Odstraníte jednu slupku a ono ejhle, je na ni navázána další související slupka. Barvy, energetické motivy a mandaly jsou stimulanty energie v těle. Jestli tomu člověk přizpůsobí i své myšlení nebo zůstane v těch starých, zatvrdlých, zatěžujících a hustých energiích, pocitech a myšlenkách je už jenom na něm.

 
Série triček se stimulačními mandalami, kterou jsem pro vás dosud připravila je dostupná kliknutím sem.