Co je u mě jinak než v běžných opravnách oděvů

04.11.2015 16:21

Často ke mně přicházejí lidé s neveselými zkušenostmi a mnohdy i dosti zoufalí mi vyprávějí a tím se i já sama vlastně dozvídám, co dělám jinak, ač si myslím, že je to tak běžné a funguje stejně úplně všude.

Takže, co u mě nejspíš zažijete jinak?

 

Dodací lhůty

Určitě u mě nebudete muset na běžné opravy jako jsou délky či výměny zipů čekat celý měsíc. Taková potřeba dlouhého času Vás může potkat pouze v případě, že budeme Vaše oblečení přemodelovávat – přetvarovávat. A to se během toho času ještě několikrát uvidíme, neb přetvarování je potřeba i zkoušet a vidět přímo na Vás a na Vaší postavě. Běžné opravy zvládám během pár dnů. Výměny zipů jsou závislé na mých obchodních a nákupích cestách, pokud si nedodáte zip vlastní v případě potřeby mít jej vyměněn bleskem.

 

Pracovní doba

Pracovat z domu má své výhody. Mohu se Vám přizpůsobit nebo lépe řečeno při

telefonickém rozhovoru vždycky najdeme takový den i čas, aby vyhovoval nám oběma.

Mohu se Vám věnovat dopoledne, odpoledne, k večeru i o víkendu, když se spolu

domluvíme.

 

Pořadové číslo zakázky

Něčeho takového se ode mne nikdy nedočkáte. Pakliže do mého tvořivého království

vstoupíte jako konkrétní osobnost a člověk, tak z něj také jako člověk vyjdete ven. K

poznámkám k Vaší zakázce si zároveň zaznamenávám jméno a telefonní číslo na Vás,

abychom mohli být pro případ potřeby ve spojení. Nepotřebuji čísla, protože Vaše zakázky

nepředávám najatým řadovým švadlenám. Všemu se věnuji a pečuji o Vás i vaše oblečení já

sama a osobně.

 

 

Musím si všechno, co chci zúžit a od Vás odšít a prošít předem sám / sama i našpendlit?

Vážení přátelé, to určitě ne. Něco takového po Vás nikdy nebudu chtít. Proč?

Pokud totiž zvládnete přesně vymyslet jakým způsobem úžit nohavice nebo halenku či sako a také to zrubu naznačit a pro mě našpendlit, tak to jste profík a určitě si to zvládnete i prošít na šicím stroji zcela sami – neb to je u oprav a úprav to poslední. Prvotní je vidět a najít způsob jak. A ten budeme hledat, až se do oděvu u mě před zrcadlem oblečete. Pakliže od Vás něco takového jiné provozovny vyžadují, prchejte a nebo začněte šít sami.

 

 

Co dělat s modelem ze zakázkového krejčovství nebo salonu, který mi nepadne a tvrdí

mi tam, že jinak to už stejně nejde?

Takových případů jsem zažila už stovky. Přijďte ke mně. Možná, že to nejde, možná se

švadlenkám a jiným profíkům v salonu už jenom dál nechce a nebo opravdu nevědí jak –

nemají tolik zkušeností s šitím. Já Vám nezaručím, že půjde vše...ale mrknout se na to

můžeme. Konzultace provádím zásadně zdarma – bez nich bychom nic nevěděli, neušili,

nepřešili, neopravili a ani nevytvořili.