E-shop byl spuštěn

06.06.2013 16:11

Moje stránky měly dlouho podobu prezentační a mnou vytvořené krásy Vám byly předkládány jako katalog.

Kdo zatoužil cokoliv objednat, musel mi buď psát a nebo volat a zjišťovat jak na to.

 

A tak jsem si řekla, že si zasloužíte zažít ten skvostný moderní pocit, kdy ťuknete na pár kláves a zbožíčko poputuje k Vám.

Klasické metodě se nevyhýbám - takže, kdo na modernu nejste - volejte mi nebo napiště email a přidejte telefon na sebe - já Vám zavolám zpět.

 

K vytvoření eshopu: zase se učím kupu nových věcí, abych pro Vás vytvořila eshop, kde se objednává tím "slastným jedním klikem".

A už už... jsou i některé funkce a položky funkční..takže vzhůru do toho - vpravo kategorie - v nich zboží a hurá...jede to :-)

 

Proč se sem vracet?

Každopádně i na těchto stránkách hodlám dál zveřejňovat články a informace ze soudků:  transformace, vliv emocí a podvědomí na náš současný život a také pro zajímavost i vaše pobavení zážitky z mých cest k cíly - tedy za touhou něco nového vyzkoušet a zrealizovat - za svými sny....někdy jsou to cesty spletité a komplikované - ovšem z odstupu času vyprávění o nich jsou zábavná. Bude-li Vám smutno a nebudete si s něčím vědět rady a cítit se také jako v bludišti - stojí za to se sem vracet - už pro ten pocit, že i profíci občas těžce bloudí, pro pobavení z příběhů a pro vědomí, že na konci tmavého tunelu je vždycky světlo; pro povzbuzení, pro zasmání, pro sílu, kterou v sobě ve skutečnosti máte.

Moc se na cesty s Vámi a za světlem těším - za světlem - stále za světlem a za nadějí :-).