Jak fungují a pomáhají energetické obrazy.

04.03.2014 16:46

Jak působí energetický obraz?

Může mi nějak pomoct?

A co to vlastně energetický obraz je?

 

 

Tak, to jsou nejčastější otázky, které mi lidé kladou, když i u mě doma spatří na zdi právě moje obrazy.

A tak je zřejmě čas o všem promluvit.

 

Pro ty, co o energetické kresbě ještě vůbec nikdy neslyšeli, bych ji mohla přirovnat ke kresbě automatické. Výraz automatická kresba či písmo už kolem mnoha lidí určitě proběhl – obojí využívají věštci a léčitelé k diagnostice fyzického zdraví, vztahů, k získávání informací o čemkoliv.

 

V napojení na léčivou energii a moudrost univerza i jeho Andělů je možné promítnout energii i do obrazů.

 

Obrazy pak kromě dekorace interiéru mohou působit i harmonizačně až léčivě pro naši duši a nitro.

Většina obrazů je mnou do slova odžitá. Žádnou energii nelze zachytit ve vyšší frekvenci a kvalitě, než kam dosáhne můj vlastní vnitřní vývoj a pochopení tématu. Takže to, že mě potkalo energetické kreslení, je už pro mě osobně velice cenné.

 

Obrazy působí díky barvám ( o působení barev jsem zveřejnila informace zde) a také díky symbolům.

Některé symboly jsou všeobecně přijímané a známé a jiné máme výhradně subjektivní. Čím a jak Vás obraz osloví záleží vyloženě na Vás. Proto vybírejte obraz intuitivně a citem – neb tak probíhá komunikace vesmíru s Vaší duší, srdcem i podvědomím.

 

Na symboly pak dokáže reagovat i vesmír. Je to – jako byste mu vyslali přání ke zhmotnění a pokud se pohybujete v jeho energii (obrazu i symbolu) bude mít na Vás postupně vliv – bude chtít, abyste ji začali skutečně i žít. Začne měnit Vaše vnitřní energetické nastavení = vnitřní rozpoložení = naladění. To všechno jde lépe pocítit než popsat.

 

Obrazy zároveň pomáhají objevit vše, co je v rozporu s energetickou proměnou a posunem a čeho je třeba se vzdát. Mohou vyplynout na povrch stará traumata a rány, také strachy a obavy a všechna zvenku naučená pravidla hry zvané život, vztah, práce, peníze, rodina, víra atd.

Což je velice důležitý moment. Uvědomění jaký princip žiju a že vlastně pod jeho vlivem jednám a proto prožívám, co prožívám. Neb nic se neudá venku, aby pro to nebyl dán impuls zevnitř.

Některé principy se propouštějí snadno, jiných se držíme pevně. Chce to trpělivost se sebou.

Pakliže umíte pracovat s vniřními principy – jsou obrazy ideální pomůckou.

A mezi námi – není to zas tak těžké.

Nejtěžší je udolat vlastní ego a rozum a přimět je, aby nesvalovaly vinu stále na někoho a nebo na něco venku...ale raději nám pomohly nahlédnout do sebe a objevit princip.

 

Zjednodušeně – cokoliv Vás rozčiluje, co odsuzujete, čeho se bojíte Vám taky dokáže ukázat, jak se vlastně cítíte i proč. A máte princip na světle.

 

Vezměme si, kolik je různých principů třeba jenom kolem peněz:

  • peníze jsou špatné

  • peníze se získávají těžko

  • snadno se půjčuje, těžko se splácí

  • kdo je bohatý, je podvodník

  • poctivě nezbohatneš

  • peníze kazí charakter

  • většina lidí je dnes chudá

  • lidé nemají peníze

  • doba je zlá

  • všichni máme problémy s penězi

  • peníze jsou problém

  • všichni ze mě chtějí jenom dostat prachy

  • zasloužím si tolik opravdu?

  • to si nemohu dovolit

  • můžu si to skutečně dovolit?

  • nemám peníze, za to mám charakter

  • tolik přeci nemůžu chtít

  • tolik mi nikdo nedá

  • není to zas až tak dobré

  • nenávidím peníze

  • kdyby tak peníze vůbec nebyly

  • co když o všechno přijdu...

  • peněz je málo

  • peníze jsou špinavé

  • vše záleží na penězích

     

A trable s penězi se nám pak pěkně mohou promítnout do života celkově – do stavu našeho zdraví i vztahů. Jen si zkuste vypsat veškeré vztahy k penězům, které objevíte....

 

To jak bude na naše přání reagovat vesmír a co si v životě dovolíme či nedovolíme chtít, žádat i realizovat – na tom se hodně podílí i vztah, který jsme měli jako děti s rodiči a jak se vůči nám rodiče stavěli. Jako by rodiče modelovali náš vztah s vesmírem. V dětsví o nás pečují rodiče, v dospělosti o nás pečuje a vede nás vesmír.

Pakliže matka či otec pravidelně řvali a spouštěli histerii nad tím, co zase po nich chcete – budete mít stejný vztah s vesmírem a možná i lidmi – budete se bát žádat – možná jako byste pochybovali o tom, zda vůbec máte nárok....zda jste dost hodnotní, dost dobří, zda je to vhodné a jiné a jiné věcičky se mohou vynořovat...a my se pak alespoň přestáváme divit, co se nám to v životě děje a neděje...kéž bychom vždy, když nějaká situace dokáže zmáčknout správný čudlík a spustit naši obvyklou reakci a obvyklé city – hned věděli: „ha – hle spouštěč – to zas zjistím, na jakém to principu jedu a co tvořím a proč“ :-)

 

Některá témata jsou jako ta cibule a nebo pavoučí síť. Rozpletete jednu vrstvu a ono ejhle za nějaký ten měsíc na Vás vykoukne další – to zřejmě, abychom se tady na Zemi nenudili. :-)

A tak se jedno téma vrací a vrací – až do úplného vyčištění a propuštění.

Mívala jsem z těch návratů traumata. Cítila jsem se neschopná a cítila vinu, že zase jsem to nezvládla. Než mi došlo – že většinou neřeším úplně přesně totéž, nýbrž další pokroucenou deformaci tématu, která je jako ta špína – pěkně a ještě hlouběji zažraná.

 

Přišli jsme sem i s mnoha otisky a zážitky z minulých životů a v tom současném na ně vlastně nabalujeme dál a jako děti vstřebáváme další principy – než to prokoukneme.

 

Stejnou sílu jako touha má i strach. Jakmile nás lapí strach a věnujeme mu svou energii, můžeme roztočit kolečko událostí přesně tímto směrem – čili, aby se stalo to, čeho se bojíme. Pakliže se prokoukneme včas – tak nás hold strach obral jen o energii a my můžeme zavčas změnit směr.

 

Stejnou sílu má pak i víra.

Jestliže nevěříme, že něco existuje nebo by mohlo existovat, tak si toho nevšimneme i kdybychom to měli před nosem – neuvidíme to. Takových zkušeností mám kupu. Až když jsem připustila, co přesně chci a potřebuji a nepřemýšlela o tom, jestli je to možné a zda se to vyrábí atd. - vždycky jsem to objevila. Začalo mi to připadat jako zázraky, ze kterých jsem měla velkou radost. A tak přicházely další zázraky.

Vesmír reaguje i na radost. Co člověka těší – toho přidává.

 

Nejtěžší pro mě asi je, přestat vesmíru kecat do jeho práce a přestat přemýšlet a vymýšlet jak na to a vyvíjet příliš mnoho vlastního úsilí...čím víc úsilí..vlastně se za tím, co chcete začnete hnát a ono Vám to co? No začne unikat :-) ...cokoliv přijmete jako fakt, který už se stal....jde takřka samo...

 

K některým obrázkům a obrazům mi přicházejí i texty nebo veselé veršíčky. Říkám jim poselství.

Je v nich mnoho moudrosti.

A byl to vlastně důvod, proč se některé obrázky začaly hlásit, že by chtěly jít do světa k většímu množství lidí a odmítaly fakt, aby obraz vlastnil jeden jediný člověk. A proto jsem začala pátrat po různých způsobech reprodukování těchto obrazů i obrázků.

 

Pokud v takovém poselství narazíte na něco – co budete absolutně odmítat či se tomu smát jako naprostému nesmyslu – je možné, že jste třeba neporozuměli textu úplně přesně a nebo že – tohle je ten Váš blok – ta Vaše brzda a Váš princip. Stalo se mi to mockrát – že jsem se takto srazila s textem a logika mi do toho chtěla kecat a všechno zpochybnit....Kdepak ty věci – byl to můj blok a ne chyba textu :-)

 

Tolik mohu dnes prozradit ze svého života o tom, jak obrazy pracují se mnou a čemu věřím.  

 A proto kreslím a doufám, že budu kreslit i dál.

 

Pokud máte k tématu nějakou vlastní otázku – můžete mi ji napsat na email: ateliersarka@seznam.cz a uvidíme, zda Vám budu umět odpovědět.