Jak si posílit imunitní systém

14.07.2015 12:53

To bych nebyla já, abych se zase na tuhle problematiku nemrkla i tak trochu jinak.

Kdo ví, co vlastně ten imunitní systém je!

Svého času se tvrdilo, že v lidském těle sídlí nahoře na hrudi, dnes se zase mluví o střevech. Že by nám snad přebíhal po těle a přemisťoval se podle toho, jak se mu zrovna hodí a nebo že by si s pány doktory tak trochu pohrával na „slepá bábo, chyť si mě“?

 

Pojďme na to hodit laické oko se selským rozumem.

Kdypak nám taková nějaká ta virozka či nachlazení přiletí? No jasně, když jdeme v zimě v mrazu ven v trenýrkách a tílku a k tomu bosky :-) :-) :-) Tak teď vážně – většinou nic nepřiletí samo od sebe. Pokud to tak jaksi sleduji, tak většinou ve chvíli kdy je člověk nějak oslabený i psychicky, když zuří, když se mu nedaří, když je smutný z nesplněných očekávání a nebo měl sakra silný pracovní zápřah dotovaný nějakým tím kafíčkem pro výdrž, k tomu stres, čímž přijde únava.

Skutečně jsem neviděla šťastného a veselého člověka, aby náhle onemocněl. A mám na mysli skutečně šťastného člověka.

 

A když se nad tím člověk zamyslí, tak by jeden řekl, že něco takového jako imunitní systém snad ani neexistuje, nýbrž, že se vlastně jedná o nějaké vnitřní nastavení, o vnitřní energii. O to, v jakém to psychickém stavu vlastně jsme – na co vlastně myslíme a co cítíme, čeho se bojíme...a ejhle jsme zase u energií, neb to vše jsou energie, co kolují celým tělem vlastně. Jeden by řekl, když námi proudí dostatečně silná a živá energie a nebo řekněme si nálada, tak je všechno ok a nic zlého se nemůže stát. I když pozor – někdo může být ohrožen přesně v tomto stavu. Znáte z dětství, jak jste si někde hráli, výskali a byli šťastní a najednou šup, přiletí dospělák a už je mela. A pokud Vás pořádně šokuje a přiletí takřka vždy...máte zaděláno na první princip, jak a proč blokovat energii.

 

Ony jsou nám už od dětství ty zdravé energie krásně převibrovávány, protože tady není třeba kupa šťastných jedinců, tady je třeba kupa tupých ovcí, co budou fungovat tak, jak se jim říká a hotovo. A taky kupa vyděšených, protože ti jsou snadno ovladatelní. Říká se tomu výchova a má mnoho skvělých a účinných praktit, kterak energii nebo-li vyladění jedince efektivně snižovat k těm nižším a těžším vibracím – čili oslabovat i imunitní systém - vlastně přirozenou živost.

 

A protože jsem žila v prostředí obdobného rázu a to mnoho let, tak jsem hold jednoho dne krásně zkolabovala a do dnešního dne se ještě necítím dost fit.

Nicméně právě díky tomu vzniklo tričko se silným stimulačním motivem pro třetí čakru (já) a pro centrum životní síly v nás.

 

Vlastně jsem dlouho nevěděla k čemu ten obrázek bude dobrý, jenom se mi líbil, protože působil pozitivně a tak nějak dodával naději. Takové sluníčko v průzoru, takové světýlko naděje. Takový ten lepší život a víra v něj. Pak mě napadlo, že by mohl vypadat zajímavě právě na bílém tričku, protože se začne tvářit tak trochu plasticky. A pak jsem si to jedno hotové tričko oblékla.

 

Okamžitě jsem v těle pod sluníčkem zacítila teplo. Příjemný pocit a důkaz toho, že barvy hold fungují, ať chceme nebo ne. Bylo výborné v něm i spát. Probudila jsem se svěží, čilá, odpočatá.

 

Stimulátor byl na světě a je zajímavé, jaké mohou být i různé reakce.

  1. Pakliže se člověk poddá působení energie, tak se prostě uklidní, uvolní, ožije a je mu fajn.

  2. Pakliže jsou v člověku ještě nějaké ty bloky a chybná přesvědčení díky nimž se drží v těch těžších a hustších energiích, může být i naopak reakce dost prudká neb energie nezvykle vyletí nahoru a může tak přijít třeba zvracení a nebo potřeba to ze sebe hned sundat. Výborné znamení, že je třeba ještě někde něco poladit dál. V takovém případě je lepší v tričku spát. Myslím, že alespoň báječně se vyspat chceme všichni. I já v tričku zatím spíš spím. A stejně Vám v noci toto prohřívání může přinést sny a nebo po ránu i „divné myšlenky“ - řekla bych přesně ty, co potřebujete pustit z hlavy – čili odstranit z vašeho energetického systému, aby mohla energie i tělem zdravě proudit. Většinou prostě hold začnete objevovat veškeré naučené chování – a hlavně strachy.

  3. No a pakliže si toho člověk v těle zvládne vyrobit víc – tedy zdravotních problémů, pak už je třeba sáhnout vedle trička i po dalších podpůrných prostředcích, protože stimulace centra životní síly a tohle tričko je vlastně jeden z podpůrných prostředků. Značka ideál pak je začít stimulovat i tělo zevnitř. Ideální jsou různé byliny a čisticí kůry. Byliny mají zvláštní moc, která když se správně uchopí, začnou se dít nové věci. Moje zkušenost s bylinkami praví, že bylinky nejen likvidují v těle, co tam nemá co dělat (všechny ty viry a parazity...) ale hlavně dodávají tělu úplně stejné impulsy jako to tričko. Zkrátka začnou přenastavovat hlavu. Prostě tělo dostane informace zevnitř, co není jeho přirozenou součástí a o co se má postarat. Takže si opravdu začnete uvědomovat a otázka zní, co s tím uděláte. Takže i tady začnou vylézat ony naučené a převzaté principy – jeden je naprosto úžasný a zná ho každý – už mi je xy let, co bych chtěl, jsem starý. Je to příklad, takových názorů námi koluje víc a horších a my se divíme, že nejsme fit. Čili vážení přátelé takto začíná překodování hlavy, čili i fungování těla. Kdepak zázraky. Vhodné stimulační prostředky, nové informace do těla a už to jede. Sny vám odhalí, co ve Vás je za pokroucené informace a pak je na Vás – zůstat u starého způsobu myšlení a nebo ho pustit?

  4. Faktem je, že v této době už nekonzumuji sladké, klasický bílý cukr ani jedlou kuchyňskou sůl – jsou to maximálně zátěžové produkty. Stejně tak maso, alkohol. Z bílé mouky už zůstal jenom chléb, ten mám ráda. A zatím ještě cigárka – čili zatím jsem stále ještě kuřačka. A proč to zmiňuji. Protože to vlastně všechno šlo tak nějak postupně a samo od počátku prosince 2014. Jako by se člověk učil i naslouchat svému tělu a prostě se řídit i jím. A ono je to důležité, nakonec i některé intuitivní zprávy přicházejí přes pocity v těle.

 

Vážení přátelé, kdo z vás chce začít – tričko jako stimulant můžete mít hned. Bylinky a jiné prostředky fungují spíše individuálně a v tom machr nejsem. Já nabízím tričko a k tomu jako dárek číselnou energetickou tabulku pěkně pod polštář, jejímž úkolem je překodovávat. To není můj vynález, nicméně šířit jej je povolené. A máte působení znásobené hned. Kdo chce tričko – tak unisexová varianta tady.

Se stejným motivem tam najdete trička na ramínka, dětská trička, pro ženy i tunika – v té se spí výborně. Projděte si nabídku triček celou a vyberte si tu nejlepší variantu pro sebe.

 

Začínáme tady – o tomto tričku a motivu mluvím – klikněte.