Jak vznikal energetický obraz pro konkrétní interiér

06.08.2017 03:50

Koncem loňského roku (2016) jedna skvělá duše objevila na mých stránkách, že tvořím energetické obrazy i pro konkrétní interiéry – jinak řečeno, že se pouštím na velmi tenký led, kdy dodám do interiéru energii, která v něm v tu chvíli zkrátka jaksi prostě nějak chybí.

 

A co si budem povídat, interiéry jsou odrazem lidí v nich.

 

A tohle je tak krásný a specifický příběh, že Vám o něm prostě musím říct.

 

Když mi tato dáma – jinak řečeno "paní toho domu" volala, první, co mi proběhlo hlavou bylo: „Dobrý Bože, doufám, že to nebude ten super sterilní a dokonalý interiér zpracovaný těmi designéry a super profíky.“....

….Co myslíte, že mi přišlo na email za fotky?....Přesně to.

A tady máme další pohled do pokoje:

 

 

Nedjřív jsem myslela, že tohle vážně vzdám, protože tam není kousek z člověka a jeho vlastní osobnosti.

Je to prostě dokonalé a sterilně čisté.

Takže nikde nic a to doslova (A to nemám proti profíkům tohoto druhu absolutně žádné výhrady. Jen tam prostě nenajdete ani kousek z dotyčného člověka - tedy z dotyčné "paní domu" až tak je to dokonalé.

 

Moje starší dcera, když viděla fotky, tak dostala super nápad, kterému jsem se fakt docela božsky zasmála: 

„ Mami, tak jim tam vnes prostě trochu chaosu.“

Za břicho jsem se popadala a tolik jsem se ještě nenasmála. Nápad skvělý..JENŽE..přesně tohle prostě nejde. Tohleto se prostě nedělá.

 

Nacítila jsem interiér, vzala do ruky výkres A1, pastelky a začala...barvy ladily s tím, co bylo na fotkách...jen konkrétní vznikající motiv mě dost překvapil.

Motiv je totiž to, co nikdy neznám...já holt prostě jenom cítím...a jako první mě vždycky napadne jen barva, kterou mám vzít v základu do ruky - v tomto případě to byla lososová - to jediné jsem cítila a věděla.

To, co začne vznikat, ke mně mluví – motiv – to jsou prostě symboly.

 

Začal vznikat vodopád a skály.

 

 

Skály jsou dobré znamení – znamenají pevnost, jistotu, stabilitu, zázemí, ukotvení, oporu i charakter - tady vystupovala hlavně ta pevnost a jistota shrnutá pod slovo zázemí...voda značí pocity, city a emoce..plynutí i vzedmutí. Prostě pohyb - přirozenost  a život v nás.

 

A tak jsme se s klientkou sešli nad prvotinou obrazu.

 

Ona: „Paní Šnajdrová, to je prostě strašně smutné! Ten obraz je strašně smutný.“

Já: "Smutný? Ten obraz přesně zapadá do vašeho interiéru a sama jsem byla moc ráda, že mi jdou do ruky i barvy, které s tím interiérem fakt ladí – hlavně ta černá, bílá, šedá...kdyby mi šla do ruky třeba rudá, tak Vám ten interiér totálně rozbiju. Celý motiv oživuje to zářivé nebe."

Ona: „ Ale tohle já jsem přesně chtěla. Ten interiér je prostě sterilní. Já ho chtěla tím obrazem nějak rozbít.“

Já (s očima vypleštěnejma v úžasu): „ Moje starší dcera měla stejný nápad – abych Vám tam vnesla chaos - čili neřád. Ale to je přesně to, co nejde.“

Ona: „Jakto?

Já: „Protože bych Vám tam vnesla nervozitu a disharmonii. Vy jste zamýšlela obrazem rozbít interiér. To nejde. A není to třeba. Ten interiér je potřeba oživit. Jeden obraz nezvládne celý interiér, ale může býti impulsem. Chce to zelené květiny a barevné doplňky. Ten interiér potřebuje prostě jenom oživit“

 

A tak jsme začaly nad obrazem spolu přemýšlet.

Když má být něco živé, tak se to třpytí, září.....prostě žije. Takže máme nápad, který nás obě dvě nadchává.

 

Jdu se poptat po obchodech pro výtvarníky, jestli existují barvy perleťová a stříbrná.

Existují, to jen já jsem s nimi v životě neproháněla štětec po papíře.

Hrůzu z toho mám jak hrom: „ Perleťová je dobrá. Ale co udělá ta stříbrná? Nebudou ty skály kovové? 

 Zkouším na papíře.

Je to houby platné, musím to přenést přímo do obrazu a prostě riskovat.“

Perleťová sama o sobě dost zlobí.

Když zaschne, z určitého úhlu pohledu se tváří místo perleti spíš jak špinavá.

Mám špinavý obraz, béééé, pomoooc :-(

Stříbrné taky vůbec nevěřím!

Nedá se nic dělat...jdeme míchat obě barvičky s dalšími barvičkami.

Voda se začíná tvářit perleťově růžově. 

Stříbrná v určitých místech vytváří dojem skály zastřené vodou, skály z vody vystupující.

 

Je 27. března 2017 - Vodopád i skály mi začínají ožívat.

 

 29. března 2017 - totální finále - ožil mi celý obraz  :-)

 

 A pokud jste dočetli až sem - možná že Vás bude zajímat i to, jak pro obraz vybrat ten správný rám.

Chcete si prohlédnout a popřípadě vybrat energetický obraz z již existujících originálů?

Pak pokračujte sem.