Mohu pověsit na zeď dva energetické obrazy vedle sebe?

03.07.2013 11:43

Ano můžete.

Mohou vedle sebe viset dva i více energetických obrazů.

Energie se tak spojí, bude na sebe navazovat, znásobí se, podpoří.

Také je možné, že časem budete chtít obrázky v kombinaci na stěně prohodit a nebo úplně vyměnit. To všechno je v pořádku.

Do kombinace je potřeba vybírat vlastním citem. Obrazy vedle sebe budou lahodit Vašemu oku i duši.

 

Pokud se Vám tedy přihodí, že se třeba nebudete umět rozhodnout mezi dvěma obrazy - je možné, že jejich spojení bude v tu chvíli to pravé pro Vás.

 

Ukážeme si "Experiment ze života" - jak různě mohou různí jedinci reagovat na tutéž kombinaci obrazů:

č.1 vlevo Květ - vznikl na konkrétní zadání "Síla v nás"

 

č.2 vpravo - vznikl impulsem a dostalo se mi vysvětlení, že tento obrázek znázorňuje spojení Nebe se Zemí, podporuje propojení mužského a ženského principu v nás, spolupráci pravé a levé hemisféry, vyváženost a realizaci snů a přání. Takové Nebe na zemi :-)

 

   

 

Proč jsem si tuto kombinaci zvolila já?

Obrázek vpravo - Spojení nebe se zemí, tím o čem je, tak mi tak osamoceně stále připomínal všechny touhy, sny a přání, které jsem už dávno pohřbila z "objektivních" důvodů....Myslím, že tohle hodně žen zná....a možná i někteří muži......i když o nich si stále myslím, že jsou víc zaměřeni na sebe než ženy....máme se od nich co učit....já tomu říkám sobeckost, ale asi to bude pro vnitřní štěstí dost praktické :-) :-) :-)

Ten květ  jako by dodal tu správnou zemitou energii a sílu. Jako by mi říkal: "Ale to všechno ještě může být!" Dodával odhodlání a náboj pro realizaci snů - probudil znova vnitřní sílu jednat a jít za svými sny. Probudil nové nápady - ta semínka uprostřed květu....a okvětní lístky se staly symbolem konání...nápad, myšlenka...akce...

 

Podíváme se, jak působily obrázky na jiné bytosti:

bytost a):

Mám pocit, že by neměly být vedle sebe. Ale je to můj pocit - vysvětlím: 
Ten vlevo - ve mne evokuje energii, pohyb a ten vpravo - meditaci, klid,sladké očekávání, krásnou naději. 
A jak jsem koukala zdálky na oba - prostě se navzájem tlučou. 
Ale u někoho to může být jinak.

bytost b):

Oba obrázky jsou velice hezké a mám z nich stejný pocit, jaký vysvětlujete i Vy. Kytička je úžasně energetická a růžový obrázek je uklidňující. Tak by to asi i mělo být, aby byla rovnováha. Já mám jen ze svého pohledu malinko barvičkový poblém. Mám ráda jednoduchost a každý obrázek zvlášť je moc hezky barevně sladěn, ale oba dohromady - to už je na mne moc. Ovšem jinak obdivuji Váš um takto malovat.

bytost c):

Oba obrázky se mi líbí, ale vedle sebe bych je taky nedala, nedovedu vysvětlit proč, ale k sobě mi nesednou.

bytost d):

Já to taky nedokážu posoudit, jenom mi je bližší ten pravý.....ten levý na mě působí trochu agresivněji. Ale jsou krásný

bytost e):

V tom obrázku je opravdu velká síla, ten druhý působí jemněji, jako by mě energie hladila.

 bytost f):

Myslím, že astrgal (já si tak pojmenovala tvůj obraz propojení) nabíjí sílu v nás. Tedy síla v nás je ten květ a astragal stonkem, kdepak máme kořeny...