Moje obrazy a nadace Konto BARIÉRY

18.11.2013 22:01

Někteří z Vás už o mně víte, že vedle energetického kreslení mě baví spousta dalších věcí.

 

Jednou z nich je i moje externí zapojení do společensky angažovaných projektů, které pomáhají neziskovému sektoru a to pod hlavičkou agentury Antipol BRNO.

 

Co že je to společensky angažovaný projekt?

 

Tak to je zkrátka podnikatelský záměr, který ať už přivede na svět produkt pro veřejnost či pro firemní užití, vždy se bude o zisk z větší části dělit a nebo jej poskytovat celý organizacím, které v této zemi něco smysluplného podnikají a pomáhají.

 

Že se pan majitel agentury stal od počátku mého kreslení mým fanouškem, bylo velmi milé překvapení. Od člověka, který se o výtvarno a umění zajímá to bylo v počátcích dosti povzbudivé.

 

O to milejší bylo, když mě před více než rokem požádal, jestli bych mohla vytvořit motiv pro firemní novoročenku.

My totiž s Antipolem každý rok realizujeme série novoročenek, jejichž zakoupením a využitím firmy zároveň finančně podpoří známé a uznávané Konto BARIÉRY a realizaci bezbariérových úprav škol po celé republice. Tyto úpravy pak ve svém důsledku znamenají zpřístupnění kvalitního vzdělání pro zdravotně postižené děti.

Na těchto novoročenkách každým rokem spolupracují výtvarníci zvučných jmen (jen pro příklad: Sís, Miler, Zábranský, Mikulka, Franta, Švejdová, Jelen) ....a máme kupu profi-humoristických kreslířů v nabídce i skvělé fotografy z ČTK - no prostě skvosty.

 

Zalapala jsem po dechu...ale nadchlo mě to.

Jenže znáte to – čím víc chcete – tím méně to jde. Nakonec jsem to vzdala a rok jsem kolegovi odporovala a vzdorovala, že já prostě vánoční stromeček ani zasněženou krajinku nakreslit neumím a že to ani není moje parketa. Což je – mezi námi – fakt.

A tak jsem to pustila z hlavy – a to až do dne, kdy vznikl krásně modravý obraz. Energie pro rozvoj, expanzi a bohatství.

 

Poznáváte ten obraz?

 

 

A když jsme se sešli osobně, tak přibyl do série i obraz s energií pro nové začátky: Nový život – nové Slunce.

 

Absolutně jsem si v první chvíli nedovedla představit jak z těchto celoplošných děl grafici vytvoří novoročenku. Nicméně jsme si kývli na využití motivů. Tentokrát u mě šlo už hodně o tu zvědavost, jak s obrazy naloží.

Přišlo finále a já zírala.

 

 

 

 

 

 

Moc se jim to povedlo. Druhou variantu z tohoto motivu najdete na tomto odkazu.

 

Teď už zbývá jediné, aby se novoročenky líbily a došlo i na nějaké ty objednávky v Antipolu. Neb co objednávka, to pomoc Kontu BARIÉRY.

Pakliže jste z řad podnikatelů, manažerů, či majitelů firem, prohlédněte si celou letošní nabídku, třeba Vás osloví úplně jiní autoři a jiné motivy. I tak pomůžete  BARIÉRÁM. 

Celá galerie letošních nových novoročenek je na této adrese: www.antipol.cz

 

Jsem ráda, že moje obrazy dostaly i tuto příležitost.

Oba originály najdete stále ještě v nabídce eshopu a k nim i několik nových designových zpracování.

Například tato varianta designu vypadá moc dobře a super moderně: odkaz

Už nějaký čas je možné pro vás takto krásně moderně zpracovat kterýkoliv obraz z mé nabídky, stačí mi napsat či zavolat.