O energetických obrazech - jak to působí na mě a může působit i na vás - zpověď s odstupem času

26.08.2014 20:53

Energetické kreslení mě potkalo v roce 2010.

„Bohužel“ Vás neohromím léty studií a ani kurzů – prostě to přišlo.

A přišlo to v době, kdy jsem byla už dost zoufalá, dost natvrdlá, dost hluchá a slepá a dost záviděla všem, kteří si různé kurzy rozvoje osobnosti a jiných dovedností mohou finančně dovolit – prostě dost zabředlá ve vlastním zoufalství a nenaplněném životě.

Ještě že to tak bylo.

 

Jak jsem se tak nad papírem a s pastelkami vybila z té zlosti, závisti a zášti..stalo se něco nového a něco jiného....pod mýma rukama vznikl krásně barevný, něžný zázrak plný života, lásky a pozitiva....a hned na to další....

Nemohla jsem uvěřit vlastním očím, co ze mě najednou vypadlo a měla jsem takový zvláštní a nádherný pocit....ALE bylo řeba jej u povolaných ověřit :-)

No a po ověření jsem chtěla absolvovat kurzy stůj co stůj...hle – nebyla jsem přijata hned do několika....a dnes těmto lektorům a učitelům i mistrům děkuji, že se svého úkolu drželi v pravdě a že jim nešlo jen o dalšího žáka a získání peněz za kurzovné....díky Vám.

 

Bylo mi totiž opakovaně sděleno, že jest zakázáno mě cokoliv učit – neb mým úkolem jest naučit se komunikovat s vesmírem, Anděly i léčivou silou přímo, porozumět svým vlastním symbolům a naučit se SI VĚŘIT.

 

Za obrázky i obrazy, které postupně vznikaly jsem vděčná a jsou to pro mě poklady velmi cenné.

Vesmír mi hold strčil do ruky pastelky, aby se mnou konečně mohl mluvit a abych já mohla mluvit s ním.

Bylo to všechno moc zvláštní. Nad obrazy se děly věci.

Tím, že jsem byla zasvěcená na reiki...jakobych tu zástrčku strčila do energie o mnoho úrovní výš.

Jako bych měla najednou přítele, který byl nejen moudrý, byl i laskavý a plný pochopení, plný bezpodmínečné lásky ke smrtelníkovi s jeho lidským osudem a touhou po uzdravení ran, pochopení lekcí, pochopení života pozemského, pochopení božství, pochopení lidství, pochopení dění v sobě i kolem sebe, pochopení života i smrti, pochopení emocí i rozumu, pochopení hrátek ega a veškeré té lidské komediotragedie....která mi stejně byla a je odhalovaná jenom kousíček po kousíčku, protože i já jsem člověk a jsem součástí všech těch komediotragedií – kdybych nebyla a netrpěla a nezoufala a nenaříkala, asi bych nikdy nezačala kreslit.

 

Obrazy postupně po nakreslení promlouvaly i slovy..některé dříve, jiné později....některé chtěly a chtějí jít do světa k mnoha dalším lidem, jiné mají post originálu.

 

Všechny mají pro mě velkou cenu toho, co jsem s nimi a nad nimi prožila. Co člověk prožije bývá slovy nepřenosné.

Proto si dnes myslím i to srdcem cítím, že texty které formou vzkazů a poselství přišly k motivům a obrazům ke mně – mohou být považovány za neprosto nedůležité a nepodstatné..důležitý je prožitek jednotlivce z obrazu i obrázku.

 

Viděla jsem lidi dojetím nad motivy plakat, protože jim něco krásného připomínaly – často jejich touhy a přání duše. Viděla jsem lidi se nad motivy rozzářit, protože v nich něco evokovaly, připomněly a probudily. Viděla jsem lidi i sebe zažila nad motivy odmítavě kroutit hlavou a stavět si bariéry i proti vzkazům shora, protože mi něco nevyřešeného, nerovnovážného a naučeného v sobě ukázaly a stejně jsem byla a jsme byli časem postaveni k tomu tohle zpracovat.

Zažila jsem obraz od kolegyňky, který na mě působil jako magnet a přesto jsem ronila hordy slz kdykoliv jsem se na něj podívala a přesto jsem ten motim potřebovala a chtěla mít a mám...a jsem vděčná – neb vzkaz pro mě z něj byl tak silný, že nebylo možné si jej dlouho uvědomit – vpustit do vědomí..byl jen cítěn a proto ty hory slz....a touha motiv mít.

 

Symbolika motivů je subjektivní a prožitek vychází z každého z nás i z Tebe i z Franty i Petra i Věry – prostě z každého z nás osobně – takže i z vás, takže i z Tebe.

 

Nemohu vědět, co nad obrazy prožijete vy...vím jen to, že prožitek nad obrazem je to, co s vámi přes obraz bude schopné pracovat.