O obrazech na tričkách

25.06.2014 17:15

Jsem moc ráda, že jsem se v průběhu energetického kreslení postupně znovu odvážila vzít do ruky štětec i barvy na textil a pustila se i do tvoření originálního světa chodících obrazů - obrazů na tričkách.

 

Ručně malovaná trička, bych pro Vás utřídila do několika kategorií:

 

1) Energetické obrazy malované přímo na trička - vždy originály - tak to prostě při práci s energií a zachycení atmosféry je. 

 

2) Konkrétní motivy a výjevy na tričkách 

Motivy pro milovníky něčeho konkrétně vypadajícícho. 

Některé motivy budu i já sama ráda opakovat, protože mi učarovaly...každopádně zase půjde o přímou malbu, takže vždy originál a k tomu například různé typy střihů, barevných podkladů, barevných kombinací...prostě vše vždy živé....tupé kopírování mi fakt moc nejde :-)

 

3) Osobní energie přímo na tričku.

Tato kategorie spadá do Léčivých vzkazů Andělů. Jsou krásné ohlasy na to, když se do podpůrné energie od Andělů nebo do své vlastní energie duše i oblečete. 

 

4) Potisk triček.

Energetické motivy a obrazy přenesené na trička tiskem. 

 

Ručně malované obrazy na tričkách procházejí opakovanou fixací a také první zátěžovou zkouškou praním.