Obraz "Energie pro rozvoj, expanzi a bohatsví" získal podobu šátku. Proč?

11.03.2014 15:36

Důvod je jasný - jedna kopie obrazu mi visí doma na zdi a velmi dobře slouží. Její expanzivní energie pro materializaci duše ve hmotě působí skvěle. 

Vesmír miluje symboly a vnímá je a vede nás v jejich duchu. 

Zároveň mi obraz a jeho energie pomáhá spatřit a uvolňovat všechna omezující přesvědčení, která mě tak krásně na cestě expanzivního tvoření, konání  i žití stále ještě brzdí. 

Hold život už je takový - nic se nezmění dokud nezměníme nastavení ve vlastní hlavě.

 

Proto jsem se rozhodla obraz převést i do podoby šátku - oblečte se do této energie, mějte ji na těle, nechte ji působit, ciťte ji a žijte ji.

Obraz je digitálně domalován do čtvercového rozměru pro maxišátek, který můžete užít všemi možnými způsoby.

 

 

Ideální kombinace pak je: obraz na zdi a šátek na těle.

Bledě modrá barva je zároveň barvou krční čakry. A tato čakra je zase sídlem ochoty pro změnu. 

Všimli jste si, kdy nejčastěji začínáte pokašlávat, když k Vám někdo mluví? Když nechcete naslouchat, co říká.

Stejně tak je časté pokašlávání ve chvíli, kdy se nějaký vnitřní princip skutečně uvolňuje z Vašeho systému přesvědčení - to jsem vysledovala na sobě. Jak nějaký řádně  zažitý princip skutečně opouští můj energetický systém, začnu i tak nějak zvláštně pochrmlávat.

"Knedlík v krku" můžete pocítit, když se něčeho bojíte a nejste ochoten do toho jít. 

Určitě bychom těch projevů objevili víc.

Takže šátek kolem krku může vlastně pěkně pomáhat stimulovat krční čakru a uvolňovat strach, vzdor i odpor k vnitřním změnám. 

A to je přesně to, co mi dávalo velký smysl, abych se pustila do přeměny obrazu i v šátek.

A mezi námi - šátky na jakýkoliv způsob nošené jsou i krásnými a elegantními doplňky, které milují snad všechny ženy.

 

Šátek najdete vpravo v kategoriích eshopu pod odkazem Energetické šátky v podobě velkého šátku - maxišátku i malých šátečků.