TORIL Dlabková

27.09.2019 14:25

27. května 2015 - krásná zprávička a popis zážitku v tričku s osobní enegií - od Jiřiny TORIL Dlabkové:
Ptáci v slunci: O tomhle tričku jsem vždy věděla, že ho chci nějak nabarvit, protože jsem ho měla ráda, ale bylo bílé, a to se ukázalo jako dosti nepraktická věc. Nabarvila jsem ho tedy v rámci rozjasnění mého povětšinou tmavého šatníku sytou, tmavě žlutou a odevzdala mé milé Šárce k namalování motivu letících ptáků, kterýžto jsem si zamilovala na první pohled. Výsledek předčil má očekávání. A nosí se skvěle a nosí mi štěstí - dnes jsem ho měla poprvé na sobě a děly se věci. Nabušenej den plnej přelomových zážitků, ať již velmi objevná terapie, pokec s kamarádkou, kterou jsem dlouho neviděla, či návštěva kamarádčina obchodu s oblečením a totální přelom v mém šatníku. Konec jedněm džínům a černým tričkám. Přišly košile, sáčka, sukně! Šatníkem to začalo a šatníkem to (tuším!) nekončí. Tyhle malby na trička nejsou jenom malby... Tohle tričko s váma žije! Děkuji, Šárko.

Oranžový květ: Nechat si namalovat energetické tričko od Šárky je dobrej hukot. Když mi poslala první fotky a popis, co jí vzniká pod rukama, a co přitom zažívá, nemohla jsem ani pípnout. Jak to sedělo! Jak mne to oslovilo. Oranžová - to je přece moje barva! A já chtěla oranžové tričko! A ten text, který mi k tomu Šárka napsala, mne absolutně dostal, to bylo přesně ono, co se v tu dobu dělo, a co jsem potřebovala slyšet. Doporučuji. Je to úžasné a povznášející.