Umocnění energie motivů ve zvětšeninách obrazů

24.03.2014 16:43

Protože jsem naprosto fascinována jednoduchým a čistým designem reprodukcí na plátno natažené na rámu, rozhodla jsem se před pár dny zariskovat a vyzkoušet, co udělá pořádné zvětšení motivu.

 

První obraz, u k terého mě to napadlo - byl obraz inspirovaný písní Moment of Peace - Gregorian. Jako by si o to ten motiv říkal. 

Ovšem znáte to - představy jsou jedna věc a realizace může být poněkud druhá věc :-) - takže trochu riziko. Jako vždy, když se něco zkouší prvně.

Šla jsem rovnou z A3 až na A1. 

 

Výsledek je naprosto perfetktní. Zvětšený motiv umocní dojem z obrazu i jeho náladu a energii.

 

Tyto zvětšeniny budu pro Vás schopná zajistit na objednávku - na vyžádání. Maximálně do 14i dnů máte obraz doma - možná i dříve.

V případě zájmu o jakýkoliv zvětšený motiv mě kontaktujte nejdříve  tekefonicky či emailem - vyjma těch, které již jsou v nabídce eshopu. U nich použijte klasický způsob objednání.

 

A zde se můžete pokochat prvními pořádnými zvětšeniny - mám tím na mysli pořádně velkými zvětšeninami:

Gregorian

Energie pro nové začátky