Válka draků v dnešní moderní době?

25.11.2014 17:49

Slíbila jsem, že vás budu postupně obšťastňovat různými příběhy ze života a taky tak zrochu mimo život - tedy mimo realitu a logiku - momentální.

Výborné je, že dneska už ty příběhy polomystické zapadly a puclíky se mi v hlavě srovnaly a můžu je povyprávět z nadhledu i s humorem - pro to pobavení - bez humoru zábavy by asi pro vás nebylo.

 

Takže před pár lety jednoho dne ráno jsem se probudila v náladě absolutně divné. 

Vážení přátelé, já bych zuřila, já bych rozbíjela a mlátila kolem sebe - tedy ne lidi - ale jinak snad všechno roztřískat - jenže ve vlastním bytě?

Proč??????????????????????? 

Kdo mi pak zaplatí opravy ?????????????

Co to jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ???????

A tak jsem chodila po bytě (ještě že mám pár pokojů do kolečka průchozích - to milujou i malé děti a můj vnouček. 

Zhluboka jsem dýchala a snažila se zuby nehty tu sílu ovládnout. 

Náplň mých dvou prvních dnů vypadala tak, že jsem běhala do kolečka po bytě.

Pravda má to své plus - za prvé pohybem hubnete.

Za druhé večer padnete a spíte jak mimino.

 

Třetí den mě napadlo se za pobíhání po bytě soustředit přímo na ten destrukční pocit víc.

Páni. Měla jsem pocit, že ze mě řve jakýsi červený drak a  chce chrlit oheň.

Rudý drak a spousta ohně v něm.

A co já s tím asi tak?

Pak jsem si vzpomněla na jednu úžasnou motlitbičku - kdy stříbré andělské světlo rozpouští, propouští a odpouští vše kam ho pošlete.

Práskla jsem sebou do postele a mlela motlitbičku jak automat až do zhroucení a vyčerpání a slz - najednou pohoda - klid. Wau!!!!!

 

Další dva dny jsem chodila jak v mátohách.

Rozum nepobíral.

 

Po čtrnácti dnech mě navštívila osoba mi velmi blízká, kterou nebudu jmenovat. 

Její vyprávění stálo za to.

Mystické praktiky, procházení zrcadlem i dimenzemi ve snaze zachránit svět.Následně setkání s výzvou a popud k ještě většímu hrdinství:

Na Zemi se snesou tři draci a jeden se vtělí do člověka, který je vám blízký a máte ho rádi - aby to bylo zábavnější a pro vás méně jednoduché k likvidaci.

Nemusím asi psát, že po tomto vyprávění se ve mně ten drak málem opravdu probudil znovu :-)