Vejděte do světa chodících obrazů - Ručně malovaná trička

01.05.2014 17:32

 

Když jsem před 4 lety začínala s energetickým kreslením a slastně hleděla na barvičkami zářicí výtvory, proběhla hlavou naprosto blesková myšlenka i představa.

Svět plný barevných chodících obrazů. :-) Prostě obrazy na tričkách.

 

No jasně – vždyť jsem před dvaceti lety naprosto v pohodě malovala na trička a kde co.

Taaakže – je na čase se k tomu vrátit a začít tvořit barevný a zářivý svět – svět ve kterém obrazy nebudou viset na zdech, ale chodit mezi námi a spolu s námi po ulicích, dodávat energii nositeli i všem kolemjdoucím.

A celý svět bude nadhérně živý, zářivý, veselý, optimistický a barevný.

 

Vytáhla jsem též 20 let staré tričko, natáhla ho na podklad, vyštrachala barvy, které mi tu zůstaly po starší dceři, když navštěvovala nějaký oděvní kroužek před x lety a šla jsem na to.

 

No řeknu Vám, ruce se mi docela dobře třepaly a ten štětec taky moc neposlouchal...vzpomínání na mladá léta...byla to legrace, když se tak vidím dneska zpětně. Nicméně výtvor byl maximálně uspokující.

 

Moje první tričko po 20i letech - jupíííí :-)

 

 

A tak jsem celá žhavá naběhla do obchůdku s výtvarnými potřebami pro barvy na textil.

Vážení přátelé – tam jich bylooooo a několik různých značek. Myslíte, že jsem měla radost???

Houby s octem...protočily se mi panenky a přišly na mě mrákoty...Ježíši, za nás byla jedna značka, základní řada barev a ostatní se z ní míchaly.....co je tohlééééé?????

Pomoooc!!!!

 

Tak od každé značky něco....a začalo zjišťování, jak ty dnešní barvičky fungují.

Jedny moc tvrdly, další nekryly až tak moc...a ty další – pomoooc – sloupala se mi při praní část obrazu...bééééé a několikrát po sobě, kdyby jen jednou  bééééé

 

A tak to trvalo několik měsíců. Doslova laboratorní výzkum, vážení přátelé.

To by jeden neřekl, že když se po dvaceti letech rozhodnete obnovit svou zálibu a praxi, kterou jste zvládali levou zadní tehdy....přijde toto...zmatek, chaos, začátečnické zkoušení, které barvy na co a jak....snad až po roce zkoušení, jsem se odvážila zakoupit pár kvalitnějších triček.

 

No na ta stará a ta od Vietnamců se mi tvořilo lehčeji, Vám povím.

Jak jsem natáhla na desku kvalitní tričko...zase třesavka....“Boože, co když to zvořu, to zničím tričko...to stálo peníze....to přeci není kus papíru za pár korun....ach jo....odvahu, holka odvahu. Když nic, tak ho odnosíš a dotrháš na doma....tak jo, to je fakt...“ Konec samomluvy.

 

A výsledek – sice trochu těžkopádný průběh plný semtam strachu....ale přeci jen zajímavý.

 

Krvácející křídla Anděla a motto: možná budu ještě stokrát krvácet, abych znovu vzlétla – myslím i trefné co do dění v mém životě - tedy nad tričky a barvičkami :-)

(pardon, měla jsem naprosto neodbytné nutkání vyzkoušet vyfotit odraz v zrcadle )

:-) :-) :-)

 

Nicméně, nevzdala jsem se a můj sen o barevném světě plném chodících obrazů se pomaličku uskutečňuje.

Několik obrazů už vesele běhá se svými šťastnými majiteli - tedy na tělech svých šťastných majitelů vlastně a další ručně malovaná trička s obrazy si můžete prohlédnout a zakoupit v  shopíku. 

 

A budou stále přibývat – tomu věřte. A víte proč? Protože svět je veliký, lidí plno a mně ta ruka se štětcem už dneska po těch tričkách lítá tak lehce jako před dvaceti lety a moc si to užívám a moc mě to baví. :-) Hurá.

 

Děkuji všem z Vás, kteří tričko ode mě už máte. Zejména v době zrodu celého záměru – to bylo maximálně povzbudivé. Některá mi odplula k dcerám, jiná různými dalšími kanály k dalším lidem.

A děkuji všem dalším, ke kterým trička poštovní holub donese v budoucnu.

Tvoření je radost, ale není nad radost, když se výtvory líbí a je o ně i zájem. A kdo tvrdí, že o tohle a o prodej mu při tvoření nejde – tak kecá :-) ;-)

 

 

A já budu tajně doufat, že někdy třeba nějaký ten svůj chodící obraz i potkám a uvidím na vlastní oči na ulici. Teda mimo toho, že mi často běhají před očima na mé dcerce :-)

Vlastně, promiň TORIL....vždyť na Tobě jsem ho už viděla :-)

Tak vida - zase splněný sen :-).

 

A Vás všechny zvu, přijďte se spolu se mnou zasnít nad obrazy i obrázky ze světa mimo svět a nebo přeci jenom z reality???? - No prostě občas navštivte mé stránky a nebo se můžete rovnou i zaregistrovat k odběru novinek.