Jak vzniká energetický obraz

18.08.2013 19:37

Je krásná srpnová neděle - 18. 8. 2013 - krásný letní podvečer.

Dcerka je ještě na prázdninách u babičky.

Přítele popadla šílená bolest hlavy....a já tu sedím a říkám si, co budu v tak krásném čase dělat?

 

A už to mám.

Ukážu Vám, jak vzniká energetický obraz.

No jo - já jsem tak trochu blázen a některá svoje "veledíla" - si potupně v různých fázích fotím.

A co se týče pojmu veledílo - tak to jsou věci - obrazy a jiná stvoření, která já tak v tu chvíli cítím a vždycky mám pocit, že nic lepšího už přivést na svět snad ani nemůžu. A vždycky mě po čase vesmír vyvede z omylu.

Pojďte se se mnou podívat, jak vypadal zatím můj největší obraz ve formátu A1 v různých fázích.

 

Fáze počáteční - většinou pastelka začne tvořit nějakou spletenici čar - takovou pavučinu, kterou pak vybarvováním různě začnu rozplétat:

            image     image

 

A jak tak vybarvuju a vybarvuju - tak druhý den, už obraz vypadal takto:

 

image

 

A tím práce na dlouhýýýý čas ustala - v první řadě z důvodu, že kreslit na takovou plochu pastelkami - je teda lidi, fakt i dřina :-)

 

V druhé řadě, protože nebylo jak pokračovat - bylo prostě tupo......spojení žádné - ani s univerzem ani s obrazem....jenom postesknutí při každém pohledu na něj: "Tak tohle už asi nikdy nedodělám."

 

Po půl roce:

Spojení obnoveno - jako automat při pohledu na obraz - čapla jsem jej, pastelky taky a už to začalo lítat.

 

image

 

A konečná podoba obrazu?

Nakonec jsem jej otočila do polohy na výšku a dostal název Planoucí fantazie.

Některé obrazy jsou součástí i mých vlastních životních etap. Věci se nad nimi rovnají v hlavě i v životě. A kdybyste se mě u tohoto zeptali. " A co sis v sobě porovnala?"

Věřte, že vlastně vůbec nevím. .....Nepamatuji si to.  Dnes už jenom vím, že to přesně všechno zapadalo a to včetně té dlouhé odmlky v kreslení.

Je to zvláštní obraz a zatím výjimka - už tím, že vůbec nic z tvorby kolem něj si dnes nepamatuji, nemám vzkaz ani motto.  Jenom tuhle velkou nádheru - velkou formátem, mám na mysli :-) a zatím jedinou v tomto formátu :-).

 

Jak tento obraz vypadá dnes?